Contact Center
Technici en specialisten die voor u klaarstaan. Want u bent onze prioriteit.
Als u in een noodgeval een partner belt, verwacht u onmiddellijk iemand aan de lijn te krijgen die u kent, uw organisatie begrijpt en weet voor welke uitdagingen u staat. Die mensen vindt u bij ons, in onze helpdesk, die 24 u/24 en 7 dagen/7 voor u klaarstaat. Uw oproep wordt verwerkt in ons kantoor, door onze specialisten. U staat rechtstreeks met hen in contact, meteen en efficiënt.
Bevindt de Helpdesk van uw huidige telecompartner zich aan het andere kant van de wereld?
Technische support: de Win-methode
Een incident? Neem onmiddellijk contact op met onze helpdesk. Onze gespecialiseerde technici reageren meteen. Want u bent onze prioriteit.
Waarom uw technische support aan Win toevertrouwen?
- Non-stop bereikbaar: 24 u/7 d/365 d
- Reactiesnelheid: al na enkele seconden spreekt u met de juiste contactpersoon, wordt uw verzoek genoteerd en werken wij aan een snelle oplossing
- Nabijheid: ons lokale helpdeskteam staat rechtstreeks in contact met uw ingenieurs en Project Manager
- Opvolging: regelmatige rapportering en communicatie over uw supportticket
Geïnteresseerd in onze diensten?