Een grotere beschikbaarheid dankzij de telefonie “in the Cloud.

Serge lada crefibel
Bedrijf
Crefibel
Sector
Ondernemingen
Up-to-date tools die snel evolueren en die onze teams, die zich op verschillende
S. Lada, CEO

Crefibel heeft in haar kantoren een oplossing ontwikkeld van virtuele telefonie, uitgerust met de meest recente functionaliteiten en die snel kan evolueren naargelang haar behoeften. Crefibel treedt binnen in het tijdperk van de Mobiliteit en de Samenwerking en besteedt meer tijd aan haar klanten.

“De telefonie is een kritiek punt in ons beroep. Voor onze teams is het belangrijk om de garantie te hebben dat de dienst beschikbaar is op elk ogenblik, zonder te moeten vrezen voor een technisch probleem. Anderzijds moeten we over up-to-date tools kunnen beschikken die snel evolueren en die onze teams, die zich op verschillende locaties bevinden, in staat stellen om doeltreffend samen te werken. De Cloud Telephony oplossing van Win beantwoordt aan al deze doelstellingen”.

Download deze getuigenis (PDF)

Het project in het kort

  • Gecentraliseerd beheer van de telefonie
  • Betere communicatie tussen de teams die zich op verschillende locaties bevinden
  • Beheer en opvolging van deze verspreide teams
  • Betere beschikbaarheid van de teams voor de klant, gezien de telefonie kritiek is voor de business

  • Telefonie “in the Cloud” (powered by Unify) met 42 IP-posten, gehost in het Win Data Center
  • Functionaliteiten inzake samenwerking
  • 1 VDSL-lijn op elke site
  • 2 lijnen op de centrale site en de gevoelige sites voor de Telefonie en de Data

  • Tijdwinst dankzij een vereenvoudigd beheer van de telefonie
  • Geoptimaliseerde samenwerking tussen de teams
  • Betere mobiliteit van de teams dankzij “one reach number”